V okviru interaktivne delavnice se učencem ali dijakom predstavi pozitivne in negativne vidike video iger. Obenem se jim poda priporočila za zdravo rabo in lažjo samokontrolo. Namen delavnice je tudi spodbujanje razprave in izmenjave izkušenj.

Delavnica poteka v obliki kviza, v okviru katerega udeleženci tekmujejo po skupinah. Z odgovarjanjem na vprašanja, ki preizkušajo njihovo znanje s področja video iger, se na drugačen način pogovarjajo o svojih navadah in ozaveščajo dejavnike, ki pogosto vodijo v nezdrave oblike igranja. Kviz spremljajo praktične igre, v katerih učenci ali dijaki uporabljajo motorične spretnosti, koordinacijo, kognitivne sposobnosti in druge veščine.

 

Cilji:

  • ozaveščanje pozitivnih in negativnih vidikov video iger;
  • seznanjanje z vplivi igranja video iger na psihično in fizično zdravje;
  • spodbujanje razprave o igralnih navadah in izkušnjah;
  • nudenje priložnosti za sprostitev in aktivno vključevanje;
  • grajenje kapacitete udeležencev za delo v skupinah.

 

Časovni potek delavnice:

  • 1 šolska ura (45 min), po dogovoru lahko tudi 2 šolski uri (90 min). Za učence do vključno 5. razreda je minimalni čas trajanja 60 minut.

 

Število udeležencev:

  • Priporočeno največje število oseb na posamezni delavnici je 30.

 

Ciljna skupina:

  • Delavnica se predhodno prilagodi starostni skupini in je tako primerna za učence ali dijake.

 

Cena izvedbe:

  • Brezplačna do zapolnitve kvote.

 


Želite dodatne informacije glede naših ponudb?

Pošljite povpraševanje, rade volje vam odgovorimo.