Obdobje mladostništva označujejo številni izzivi in težave, povezani s šolo, domačim in družbenim okoljem ter samim odraščanjem. Mladi, ki se z njimi težje soočajo in morda pri tem nimajo ustrezne podpore v okolju, v katerem živijo, se pogosto poslužujejo destruktivnih vedenj, kot je samopoškodovanje. 

Delavnica udeležence preko pogovora, iger in na podlagi izmenjave izkušenj seznani s pojmom samopoškodovalnega vedenja. Raziščejo in razložijo se možni vzroki zanj, različne oblike ter njegova dinamika. Namen je informiranje o problematiki ter učenje primernega pristopa do osebe, ki se samopoškoduje, kot tudi spoznavanje strategij pomoči. 

 

Cilji:

  • informiranje o samopoškodovanju, vključno z dejavniki, vzroki in posledicami; 
  • učenje primernega pristopa do tematike in oseb, ki se samopoškodujejo;
  • spoznavanje znakov in oblik samopoškodovanja z namenom preprečevanja;
  • razbijanje mitov in napačnih informacij o samopoškodovanju;
  • ozaveščanje načinov spopadanja z neprijetnimi občutki ter učinkovitih strategij pomoči pred in po samopoškodovanju. 

 

Časovni potek delavnice:

  • 2 šolski uri (90 min).

 

Število udeležencev:

  • Priporočeno največje število oseb na posamezni delavnici je 20. V primeru večjih oddelkov ali skupin prosimo za zagotovitev dveh učilnic za vzporedno izvedbo, da lahko udeležence ob prihodu razdelimo na pol. 

 

Ciljna skupina:

  • Delavnica se predhodno prilagodi starostni skupini. Primerna je za učence od 7. razreda naprej in dijake.

 

Cena izvedbe:

  • Brezplačna do zapolnitve kvote za udeležence med 15. in 29. letom starosti (od vključno 9. razreda naprej). Za udeležence, mlajše od 15 let (do vključno 8. razreda), ali po zapolnitvi kvote je cena 30 € na delavnico.

 


Želite dodatne informacije glede naših ponudb?

Pošljite povpraševanje, rade volje vam odgovorimo.