Namen delavnice je ozaveščanje glavnih virov stresa v vsakdanjem življenju otrok in mladostnikov ter morebitnih odgovorov nanje, s katerimi si lahko pomagajo. Del tega je tudi vrednotenje odnosov ter odločitev, kaj naj bi posameznik pri svojem odzivanju spremenil, kot tudi boljše poznavanje funkcij in mehanizmov stresa.

Delavnica poleg preprostih, praktičnih ponazoritev stresa in povezanih reakcij poudarja tudi pomen stika s seboj za gradnjo osebnosti in zavesti o sebi. Udeležence tako spodbuja k razmišljanju o lastnem počutju in čustvovanju, da bodo uspešneje naslovili neprijetna
čustva, ki se pojavljajo v stresnih situacijah.

 

Cilji:

  • seznanitev z reakcijo na stres;
  • pomoč pri opisovanju čustev in poudarjanje pomena dobrega počutja;
  • prepoznavanje razlik med kratkoročnim in dolgoročnim stresom;
  • prepoznavanje simptomov stresa pri drugih in pri sebi;
  • seznanitev z načini preprečevanja ali zmanjšanja negativnih učinkov stresa pri sebi;
  • seznanitev s tehnikami spopadanja s stresom.

 

Časovni potek delavnice:

  • 1 šolska ura (45 min), po dogovoru lahko tudi 2 šolski uri (90 min).

 

Število udeležencev:

  • Priporočeno največje število oseb na posamezni delavnici je 30.

 

Ciljna skupina:

  • Delavnico se predhodno prilagodi starostni skupini in je tako primerna za učence ali dijake.

 

Cena izvedbe:

  • Brezplačna do zapolnitve kvote za udeležence med 15. in 29. letom starosti (od vključno 9. razreda naprej). Za udeležence, mlajše od 15 let (do vključno 8. razreda), ali po zapolnitvi kvote je cena 30 na delavnico.

 


Želite dodatne informacije glede naših ponudb?

Pošljite povpraševanje, rade volje vam odgovorimo.