V sredo, 12. februarja, smo obiskali Osnovno šolo Kajetana Koviča Poljčane, kjer smo izvajali delavnice na temo duševnega zdravja in spleta za učence 9. razreda.
V okviru delavnice (Ne)prijetna čustva smo se pogovarjali o tem, zakaj nekatera čustva občutimo raje kot druga in zakaj imajo tudi tista neprijetna pomembno funkcijo v našem vsakdanu in odnosih. Učenci so spoznavali, kako lahko neprijetna čustva čim lažje prepoznamo in opišemo ter kateri načini izražanja so primerni.
O škodljivi rabi zaslonov smo se pogovarjali v okviru delavnice Prekomerno ≠ uravnoteženo. Predstavili smo ključne lastnosti prekomerne in uravnotežene rabe zaslonskih tehnologij ter skupaj orisali različne vidike te problematike na razumljiv in praktičen način. Udeleženci so se prav tako preizkusili v prepoznavanju težav, povezanih s prekomerno rabo in hkrati ozavestili različne ukrepe in vire pomoči, ki jih v takšnih primerih lahko poiščejo.
Delavnica Online (samo)podoba je osvetlila problematiko vpliva družbenih omrežij na samopodobo mladih, predvsem na podlagi primerjave z vsebinami, ki so idealizirane ali neresnične. Učenci so si pogledali primere različnih vrst vsebin, ki jih najdemo na spletu, in jih primerjali s tistimi, ki jih spremljajo sami, nato pa smo skozi pogovor raziskovali, kako le-te prispevajo k višji ali nižji samopodobi.
Z delavnico Intimen.sem pa smo medtem naslovili temo spletne pornografije oziroma digitalnih spolnih vsebin na splošno. Razpravljali smo o pasteh in prikritih temnih plateh pornografske industrije ter učinkov prekomernega spremljanja tovrstnih vsebin na spolnost, samopodobo in počutje, kot tudi odnose. Govora je bilo tudi o intimnih sporočilih in fotografijah ter nevarnostih njihovega pošiljanja.
Osnovni šoli Poljčane se zahvaljujemo za povabilo in sodelovanje!
Za več informacij o preventivnih vsebinah si oglejte ponudbo ali pošljite povpraševanje.