Zaslonske tehnologije so tudi v šoli postale del vsakdana. Kako to vpliva na učni proces in kako na učence same?

O nekaterih prednostih in slabostih zaslonov pri učnem procesu je z nami spregovorila Polona Drozg, učiteljica razrednega pouka na Osnovni šoli Leona Štuklja v Mariboru. Povedala je, katere digitalne veščine otroci danes najbolj obvladajo in pri katerih orodjih potrebujejo več spodbude ter kako lahko starši prispevajo, da bo raba zaslonov ostala koristna. Z nami je prav tako delila, s kakšnimi izzivi se šole srečujejo po pouku na daljavo ter kako se to kaže pri učencih.

Vabljeni k ogledu intervjuja, ki ga je vodila Tatjana Stanec.


Starševski večeri so tematsko obarvane vsebine za starše in skrbnike, ki jih zanima tematika varne in uravnotežene rabe zaslonskih tehnologij pri otrocih in mladostnikih z namenom informiranja, izobraževanja in krepitve starševskih veščin. V oktobru in novembru si lahko ob torkih in četrtkih na spletni strani Centra Šteker ogledate posnetke kratkih intervjujev s strokovnjaki, ki delujejo na področju rabe zaslonov in spleta oziroma se pri svojem delu srečujejo z mladimi.