Interaktivna predstava o prekomerni rabi digitalnih tehnologij in zasvojenosti

Interaktivna predstava je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela, kjer se učencem ali dijakom preko igrane situacije predstavijo težave prekomerne in škodljive rabe digitalnih tehnologij. Igralci skozi navidezno samoizpoved uprizorijo razvoj zasvojenosti od digitalnih tehnologij oz. drugo obliko škodljive ali prekomerne rabe digitalnih tehnologij. Igra se občasno prekine, ko pripovedovalec «strokovnjak« opisuje psihofizične dejavnike razvoja zasvojenosti. Glavni namen interaktivne predstave je predvsem ozaveščanje o prekomerni rabi digitalnih tehnologij oz. zasvojenosti z njimi, o posledicah in možnih preventivnih ukrepih. Hkrati pa vzpodbudi udeležence k sodelovanju, izmenjavi izkušenj in učenju.

 

Cilji:

  • Prepoznavanje razlik med uravnoteženo in prekomerno rabo digitalnih tehnologij ter zasvojenostjo.
  • Osvojitev simptomov prekomerne rabe digitalnih tehnologij pri drugih in pri sebi.
  • Seznanitev z načini preprečevanja ali zmanjšanja prekomerne in škodljive rabe digitalnih tehnologij.
  • Znanje o tem, kaj lahko posameznik stori v primeru prekomerne rabe digitalnih tehnologij in kje lahko poišče pomoč.

Časovni potek delavnice:

  • 1 šolska ura (45 min).

Število udeležencev:

  • Priporočeno največje število oseb na posamezno delavnico je 30.

Ciljna skupina:

  • Delavnica se predhodno prilagodi starostni skupini in je primerna tako za učence, kot tudi dijake.

Cena izvedbe: - Brezplačna.